Zadbaj o nagrania

Nie da się ukryć, że jedną z najskuteczniejszych form przekazu jest obecnie wideo. Taka krótka forma filmowa to coś, co przyciąga największą uwagę i angażuje odbiorców na najdłużej. Użytkownicy social mediów chętniej reagują na filmiki niż na standardowe posty w formie tekstowej, nawet te z ciekawą grafiką.

Zadbaj o nagrania TikTok, instagramowe Reelsy, Reelsy na Facebooku a także Shortsy na YouTube

Sieć z przyjemnością przyjmuje dynamiczne formy wideo. Może to wynikać z faktu, że obecnie coraz trudniej dłużej skupić nam na czymś uwagę. Rokowania w kwestii wideo są optymistyczne, ten trend zdecydowanie będzie wzrastał z roku na rok – warto mieć to na uwadze i zainteresować się tematem jak najszybciej.

W przypadku krótkich wideo zadbaj o nagrania, które zdecydowanie wyróżnia się platforma TikTok, która była najważniejszym trendem 2022 roku. To o tyle ciekawe, że nagrania na TikToku kręcone są w pionowym formacie nadającym się do smartfonów. Aplikacja TikTok również liderem w kwestii czasu spędzanego w social mediach. Standardowy użytkownik poświęcił jej średnio ponad 90 minut dziennie! Czy to nie najlepszy powód na to, aby założyć swojej firmie konto na TikToku?

Zadbaj o nagrania

DataReportal przeprowadziło badania, z których wynika, że owszem, użytkownicy spędzają coraz więcej czasu w social mediach, jednak nie poświęcają go tak chętnie na przeglądanie tradycyjnych postów. Obecnie uwagę użytkowników przykuwają głównie filmiki. To format, w który zdecydowanie należy iść. Taka działalność może też być całkiem zabawna i zadziałać niemalże jak integracja Twojego zespołu. 😉

Jeżeli masz wątpliwości co do tego typu praktyk, to zdaj się na profesjonalistę. Na początku warto zatrudnić ekipę, która zadba o odpowiednie przedstawienie Twojej firmy, produktów, może zespołu pracowniczego? Skorzystanie z usług eksperta, który zadba o nagranie to gwarancja zadowolenia z efektu. W dodatku pozwoli zaoszczędzić sporo stresu, który niewątpliwie pojawiłby się podczas organizacji takiej akcji na własną rękę.

Zadbaj o nagrania TikTok, instagramowe Reelsy, Reelsy na Facebooku a także Shortsy na YouTube